Ostatnie Wpisy

nudaa . ;-P

Autor: xmarzycielkaa | Kategorie:
Tagi:
10. września 2009 18:17:00

Witam. Wczoraj nie pisałam, bo nie miałam czasu i nie chciało mi się. ;-P Ale dzisiaj postanowiłam coś naklikać. Eh, nie mam weny. Wszystkie moje myśli spalają się w szkole. Ludzie ja przestaję myśleć! ;-P Natomiast dzisiaj na jednej z lekcji prawie zasnęłam. Hehe, była nieciekawa.

 

And tear yourself down
You've hit your one wall
Now find a way around
Well what's the problem?
You've got a lot of nerve

So what'd you think I would say?
No you can't run away, no you can't run away
So what did you think I would say?
No you can't run away, no you can't run away
You wouldn't

I never wanted to say this
You never wanted to stay
I put my faith in you, so much faith
And then you just threw it away
You threw it away

I'm not so naive
My sorry eyes can see
The way you fight shy
Of almost everything
Well, if you give up
You'll get what you deserve

So what'd you think I would say?
No you can't run away, no you can't run away
So what did you think I would say?
No you can't run away, no you can't run away
You wouldn't

I never wanted to say this
You never wanted to stay
I put my faith in you, so much faith
And then you just threw it away
You threw it away

You were finished long before
We had even seen the start
Why don't you stand up, be a man about it?
Fight with your bare hands about it now

I never wanted to say this
You never wanted to stay, well did you?
I put my faith in you, so much faith
And then you just threw it away

I never wanted to say this
You never wanted to stay
I put my faith in you, so much faith
And then you just threw it away

{ song - uwielbiaaam ją. ;-D }

PARAMORE - For Pessimist, I'm Pretty Optimistic.

A wy co o niej sądzicie ? ;-)

http://dracuu.wrzuta.pl/audio/7GObdLMKca0/paramore_-_for_a_pessimist_i_m_pretty_optimistic

Pozdrawiam ;-*

siemankoo! XD

Autor: xmarzycielkaa | Kategorie:
Tagi:
08. września 2009 18:08:00

Witam!

Na sam początek może coś o mnie. ;-) Tutaj znana jako "xmarzycielkaa" i niech tak zostanie, przynajmniej narazie. Moje imię nie jest Wam do niczego potrzebne, bo książki chyba nie piszecie co nie? ;-P Okey, mniejsza z tym. To jest mój pierwszy blog, więc jak coś to wybaczcie za błędy itp. itd. ;-D Bo nie wiem, jak coś takiego prowadzić, nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem o czym, poprostu brakuje mi tematu. ;-P Więc będzie o wszystkim i o niczym, do czasu. ;-)

Jak zapewne większość zauważyła minął już tydzień szkoły. Dopiero tydzień, a ja mam jej już dość, nie chcę mi się uczyć, haha wakacyjny leń, nie chce mnie opuścić, ale muszę się w końcu zmobilizować, bo innego wyjścia nie mam. ;-P Ale ja chcę już WAKACJE ! eh, marzeeenie. A jak wam minął tydzień szkoły, jakie wrażenia? hehe. ;D

Właśnie siedzę i słucham muzyczki [ Paramore ] i próbuje się wyluzować. tralalala, nananan. ;DD Szkoła chyba na mnie źle działa ...

 

 

 

Bo czasami musisz stać się kimś innym. Musisz jednak pamiętać, kim byłeś. Kim chciałeś być i kim jesteś.

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

sabcia | netunia | robertcarr | adzik19 | asiunia-kofana | Mailing